Tuesday, January 3, 2012

Tengah Packing nak balik melaka

Happy new year 2012, huhu x lambat lg kan nak wish, baru 3 hari dlm tahun 2012 ni hope dpt hidup yg lebih baik dari tahun2 sblmnya ~

wayuhh, dah abis ke cuti aku, bapak kejap, hmm aku tgh packing2 ni, esok 4 jan 2012 aku da nak gerak balik melaka, salu kalau aku balik melaka tiap2 da abis cuti xde rasa berat sgt tp kali ni aku rase mcm berat sgt do ,maybe sebab cuti sem sblm ni aku keje kot x rasa sgt cuti, cuti kali ni x cuti so aku mcm da lama sgt melekat kat umah, ni lah padahnye ~ haha aku cuti start 26 nov 2011 smpai la arini last day 3 jan 2012 hmm ~

so tahun ni aku start dgn sem 4, huh ckit lg nak abis study ni hehe, aku plan nak ambek degree area2 KL je sng, Hope Allah permudahkan la segala ape yg aku buat untuk tahun 2012 ni. Amin Amin Yarabbalamin, hmm.

No comments:

Post a Comment