Friday, December 16, 2011

Cuti sem kali ni aku tak kerja !

Selalu kalau aku cuti sem x banyak sgt aktiviti , cuti kali ni mcm banyak sgt, mmbe rmai ajak kua, then nnti family aku nak bwak g bercuti kat langkawi, haha mane penah aku g sane, then situ negeri bebas cukai eh katanye smua murah2, mmg aku balun smua barang ah smpai sane haha

Actually 7eleven dgn San Fransisco Pizza dah call aku utk masuk kerja tapi aku just wat bodo je, hahaha mungkin aku mmg ditakdirkan x keje kot cuti kali ni, haha. takpelah rehat puas2 kat uma nnti naik sem baru leh fokus kat study, by the way next sem 2012 aku da masuk sem 4, wuwuwu setahun je beb study lg, aku klau leh after diploma ni nak terus sambung degree tanak tggu2, klau tggu2 makin lama makin lmbt nak degree.

Ramai mmbe aku sekerat jalan je belajar nye, rmai mcm dah give up time sem 3 and 4, bila result x memuaskan dorg terus benti kolej. hope aku dpt teruskan pengajian aku ni. Amin ~

No comments:

Post a Comment