Saturday, March 19, 2011

Jumpe pocong dgn pontianak kat PAvilion arini HAHA






time pagi2 tu aku x join daia dk smua lg , or dlm kata lain geng2 viour lah, tolong eroul dgn mmber dia Firul wat short scene , babak lari2 kena kejar anjing kot , haha last2 kena kejar mmber lama. time scene wat muke takot byk kali kot ulang2 , penat weh nak ulang, director kata aku x pndai wat muke takot, haha but at last jadi gak, taleh watpe la kan haha

haha scene utk 1 minit tp shootingnye makan 2 jam, gile siakk, then aku dgn deme2 smua gi makan kat foodcourt kLcC, eroul ajar aku makan nasi ape entah serius aku tatau ape2 psl nasi tu tp oke la sedap gile haha thanks dude sbb memperkenalkan aku kat makanan pelik2 tu haha


then geng2 aku ckp nak dtg kLcC jmpe aku, terharu la bai, =P then jmpe ade bnde nak wat, haha babak ni aku x perlu citer sbb terlalu personal antara kteorg, oke after that gerak pavi makan KFC ,time gerak tu aku jmpe pocong kat pavi, aku wonder amende la plak pocong tibe2 siang2 ni tgok2 dorg promosi Berita harian punye BIAR BETUL punye slogan tu haha ape2 la, leh tgok gmbr kat atas tu klau prasan la . hehe . dgr citer after makan nak karaoke tp last tak jadi ah malas plak,

then aku antar eroul dgn adam gi luar pavi jap then entah cmne terpisah dgn geng2 aku, aku call daia x angkat2 takpe last2 jmpe gak haha, pastu ape lg balik kLcC beli auntie anne jap , aku tak balik lg aku jmpe Adam Amir Hamzah kat depan air pancut dulu , after that aku baru balik.

Seronok dpt jmpe smua :)

No comments:

Post a Comment