Wednesday, March 16, 2011

Hang Out 15.3.2011 pergi umah FARAH kat Saujana Impian, Kajang






Mule2 plan nak gerak kajang terus tapi ksian lak Bob nnti sesat lak nak cari KTM trun Kajang smua, mule2 nak je suro dia trun kajang en tp tula atas dasar persahabatan gi la kat TBS ( terminal bersepadu selatan ) dulu jemput dia. smpai sane blur tatau nak watpe tggu bob lg sejam nak smpai HAHA

si ecah plak terkinja2 tgk baju kat kdai tu murah gile, ahahaha, aku ckp pnjm je ler baju tu nnti da baik kajang bg balik haha

kol 2.30 akhirnye bOb smpai gak dgn selamba je , mcm org lari umah hehe joke je bob eh.

then gerak la reramai gi kajang, aku drive kreta mak aku Proton SAGA BLM putih, wan bwak tenggiling dia Wira merah, peh dia bwak mcm syiallllll aku pon takot tgok, haha menyelit2 mmg pro ah dia.

smpai sane plak tatau jalan , mmg mule2 tau tp smpai tesco da give up, dah la guys, ape kata tggu je kat sini then kite call ayah Fara suro dia jmput, at last jmput gak,

Bile dah smpaii.......... pehh cantik gak ek umah Fara ni :) ade gmbr kat atas tu klau prasan la hehe, smpai sane parents dia terus jmput makan, menu dia !! Nasi Jagung + Ayam masak merah + Sayur ( aku tatau ape nama sayur tu ) HAHA. pehh gua cakap mmg sedap la beb ! aku nak makan nasi jagung FARAH lg haha

lepas makan2 lepak2 luar umah dia ambek gmbr jap then gerak Metro kajang main boling dgn main game Daytona, aku dpt second ? ecah champion haha padahal dua2 gune auto =P

before balik tu singgah Cool Blog jap beli, pehh susah weh nak cari cool blog kat KL sumpah susah hahaha, aku beli chocolate + pearl peh sedapp.

then balik , wan anta Farah dulu , kiteorg gerak kL dlu, dlm kreta bkan main lg ecah jerit2 suro aku speed speed , mau mati minyakkk weh dah ler auto kreta mak aku makan minyak je klau speed, tapi takpe ar dah tong2 minyak en, klau tak tong tong minyak mmg menggila ah otak haha

Farah, miss u , see u this July 2011 =)

No comments:

Post a Comment