Friday, November 12, 2010

Sorry guys lama tak update blog ! =(

Sejak aku study kat Kolej Profesional MARA ni aku dah jarang nak mati update blog, sorry guys,
busy dgn wat assignment segala, lagi2 skang dah nak final, tggl lg 3 paper, akaun, bisnes math dgn english pastu yahooo..
jumpe di sem 2 ! =)

cuti ni aku "kena" keje kat mcD sbb mmbe aku dah pggl suro keje, agak malas nak keje tp dok uma pon makan tido makan tido boring lak, baek gi keje dpt duit gak an, nnti masuk sem 2 "berduit" la ckit kikikikiki


Aku dah dpt green light dri parents aku untuk bawak kereta ke kolej time sem 2 ni, mule2 tak bg sebab aku nak bwak kereta mak aku yg SAGA putih tu, at last bapak aku nak beli kancil second hand utk aku yg berharga bwah Rm7k. ahh tak kesa la smua tu asalkan ade kereta FULLSTOP ! =D

oke la , smpai sini je, nnti klau aku da "free" daripada final exam ni, aku update blog lg =)

No comments:

Post a Comment