Saturday, November 5, 2011

Final Exam mood

Hmm, sumpah kejap gila sem 3 aku ni , yela maybe penuh dgn cuti cuti kot, cuti depavali la, cuti raya , cuti mid sem , cuti raya haji, maybe sbb tu rase cpat sgt , next week aku da final exam start 8 nov smpai la paper last 25 nov.

aku plan nak keje cuti nnti , tp tgok cuti kejap je sape yg trima keje 3 minggu , huhu , lagi2 aku dgr ajk asrama kena jadi SOC utk budak2 freshie nnti, aku jd ajk asrama la plak, mcm shit la haha ahh tp tu blkg citer

Yg penting skang aku kena fokus kat exam aku, aku nak naikkan pointer aku dari 2.50 insyaallah smpai 3 lebih , amin :) hmm, so far smpai sini jela, aku da lama sgt x update blog busy gile lagi2 nak dkat final dah ni huhu,

ha sblm aku lupe nak ucap Selamat hari raya aidiladha, maaf zahir batin :)
(ape2 jela) hehe .

No comments:

Post a Comment