Sunday, June 19, 2011

Selamat Hari Bapa

Firstly aku nak wish Selamat Hari Bapa untuk ayahku yg tercinta Tan Ludin b. Tan Ibrahim. aku sayang ayah aku gile2 :) sbb ayah aku je yg leh tahan dgn perangai aku sbb mak aku mmg akan terus marah aku if aku ade wat bnde yg x betol. tapi aku tetap syg mak aku gak. sape lg nak tego kesalahan aku if bukan mereka kan kan.

pastu aritu aku ade terbce artikel pasal Father's Day , dlm artikel tu cakap, father's day ni adalah hari pemujaan Tuhan kristian iaitu Jesus, yelah dlm agama dorg kan ade sistem father mother sister smua ahh x fham aku, aku tak ambek tau lanjut psl tu sbnrnye ~

tapi pada persepsi aku Father's Day tu adalah hari utk Hari untuk menghargai ayah kite yg telah berkorban utk kite slama ni, bukan bile dah Father's Day je bru nak smbut, hari2 pon adalah hari bapa cume bile da tibe hari bapa ni lah hari special utk ayah kite kan :)

No comments:

Post a Comment