Tuesday, June 22, 2010

16 june 2010- gath viour






Kini Viour Community dah jadi Viour Family huhu
lega doe, klau tak mcm2 bnda terjadi.

Time 16june 2010 ni smua muke2 excited, ye ah lama x jmpe, last gath blan mac,dah lama x wat gath sbb tunggu budak2 PLKN tamat latihan mcm aku,DK dgn Wan. hehe

mula2 kumpul kat cosmo world Time sQuare, then sape nak main cosmo main la sape xmain gi KFC pavi makan2

lpas je makan2 ade la 2 perempuan Hamba Allah ni dtg serang kitaorg ckp yg kitaorg kutuk2 dia dari blkg ape smua padahal kitaorg x penah pon, ade sorg budak laki tu jrg2 chat dgn dia, kena gak, padahal dorg x rapat pon, sian lak tgok

pelik kan?
xtau la budak tu bajet2 hot je tgok

time dia sergah tu kitaorg wat rilek je
salam dia smua

mak aihh salam mcm x nak salam, mcm tu xperlu, klau ye x nak salam x yah salam la, smua ngadu kat aku sakit hati dgn dia. haha

kepada R jgn terasa, aku luahkan smua2 kat sini je, smoga anda lebih menuju ke jalan yg benar, apa2 pon aku tetap ko anggap ko as fren aku wlupon ko anti-viour.

chalo, salam ~

No comments:

Post a Comment