Thursday, January 28, 2010

aku dapat mimpi pasal hari kiamat

arini 28 jan 2010 aku tido ah time pagi2 x wat ape
aku ade dpt mimpi mmg dasyat gile ah.

aku mimpi aku ade kat 1 tmpt ala2 mcm filem 2012 tu
then tetiba ade gempa bumi,aku lari,dok kat bangunan tibe2 bagunan tu tebakar ade separuh x dapat larikan diri.
aku lari2 lagi smpai ah kat 1 flat mcm flat lama yg kat sentul tu huhu.
kat situ org smua huru hara mcm nak gi mne entah.

smpai la aku lari2 telanggar sorg mamat ni,dia ckp
"weh ko jalan pkai ape,ingat2 ah nak kiamat ni,ko wat dosa plak"
then dia pegi je mcm tu,

smpai situ aku da sedar.aku pelik asal mata aku berair padahal xde plak babak nangis dlm mimpi aku tu.
weh byk2 ah beribadat doe,takot :(

1 comment:

  1. Tahniah dik.. Allah pilih adik utk dpt mimpi macam tu. bukan semua org dpt. mimpi tu sebenarnya nk tunjuk kt adik supaya adik kembali kepada-Nya. semoga adik dapat menginsafi diri adik ya. saya juga mendoakn utk adik.

    ReplyDelete